lördag 5 februari 2011

Malwa

Min underbara systerdotter har sovit hos mig inatt, det har varit riktigt mysigt!

Började med att jag och pappa skulle åka ut till syster och deras gamla TV.
När vi sen skulle åka så surade Malwa ihop det och jag frågade om hon skulle med mig hem och sova hos mig. Det skulle hon ju göra.. Så hon klädde på sig och syrran fick packa en påse med kläder till henne.
Efter det så åkte vi hem till mig med Malwa och TVn, sen hade jag och Malwa bara mys hon och jag. Somnade tidigt runt 22 tiden.. Var riktigt skönt faktiskt.

Sen vaknade vi vid 9tiden idag på morgonen. Vi åt frukost sen tog vi en tripp till mor o far.
Efter det så kom Magnus, Wilma och Alwin. Så vi åkte till Simhallen och badade, riktigt mycket folk var det. Men det har blivit ett bättre innehåll på Simhallen!

Men nu ska jag ta det lugnt och vila.. Ska jobba imorgon, då skulle jag tydligen ha med mig fika. Så det är ju bara och göra det då..




Inga kommentarer: