tisdag 8 februari 2011

Jag älskar min familj och även mina vänner.

Mamma o pappa är de mest underbara människorna
som finns på denna jord. Det ställer alltid upp och jag skulle göra allt för dem ifall det skulle behövas. Även att vi inte alltid har varit överens om allt så kan man inte sluta älska
dem. Jag menar, det är ju ens föräldrar och de är det bästa som finns.




Sen har vi min syster, hon är den bästa systern man kan ha.
Hon ställer alltid upp och finns alltid där och för det så finns jag alltid där för henne och hennes familj. Skulle verkligen kunna ge hela min värld till henne och hennes familj.






Min bror, vad finns det och säga? Att jag älskar honom, klart att jag gör. Jag menar, det är ju min bror. Även att vi inte alltid är vänner eller så,
så kommer du alltid vara min bror och jag kommer alltid att älska dig.







Linn, det är verkligen min bästa vän. Skulle verkligen inte vilja ha någon annan än Linn som min bästa vän. Hon finns alltid där och gör allt mycket bättre. Man kan alltid prata med henne om allt. Hon är den mest underbara människan som finns, bättre vän än henne får man fan leta efter. ÄLSKAR DIG LIMPAN :D




Sen finns de många fler som står mig nära, ni vet vilka ni är. Alla är ni väldigt viktiga för mig och utan er så hade jag inte haft det så bra som jag har det.

Älskar er alla!



Inga kommentarer: