onsdag 25 februari 2009

Onsdag.

Ja! Vaknade vid 7 för att inte stressa på morgonen. Men sen när man känner att man är klar så tar man det oftast lugnt. Och sen när man inser att klockan är 08.59 och man inte har sminkat sig och diverse så blir det rätt stressigt i alla fall. Speciellt när tåget går 09.29. Då har jag liksom en halv timme på mig att sminka mig, packa ner sminket, klä på mig ytterkläderna, gå ner till stationen och sen köpa biljetten. Men det gick bra! Jag hann, kom ner till stationen 15 min innan tåget gick. Så jag hade tid på mig!

Nu sitter jag på tåget och bara tar det lugnt. Ska sitta här i 1 timme till, sen byta tåg mot Linköping. Kanske ni undrar hur jag åker, åker via Nässjö. Jag vet, skit dumt.. Haha, men jag behöver inte vara i Linköping före 12 så då blev detta tåget bäst. Annars skulle ja varit framme vid halv 11 eller kvart i 2. Och då kan man faktiskt offra sig 1 timme extra på tåget. Haha.

Nähe, snööö överallt. Tycker inte om snön. Vill att det ska bli vår/sommar nu så man slipper klä på sig 1000 plagg innan man ska någonstans.

Ååååååååå, va det är skönt och vara naken, svänga med snablen och vicka på baken :P
Haha, jaa. precis så känner jag om sommaren. (fast inte svänga med snablen då).. Haha

Nähe, har inte så mycket mer och tillägga.

Uppdaterar nog senare.

Soooolong!

Inga kommentarer: